Fikir...

NuffnangX

Sunday, October 17, 2010

Nafas aku separuh ada kat kamu...

Bangun pagi ahad, lagu pertama aku terdengar adalah lagu ni..lagu Dewa yg lama tajuk "Separuh Nafas". Kebetulan pulak header blog aku ni pun sentuh bab2 nafas....Hmmm.....ada kaitan kot? Hehehehe

Apapun, layan jerlah....sebab rasa cam best jer. Maklumlah dulu taktau pun apa2 pasal lirik lagu ni...skrg ada la faham sikit2...hehehe :D *sambil tersengih2...




Dewa - Separuh Nafas

Separuh nafas ku terbang
Bersama dirimu
Saat kau tinggalkanku …salahkanku
 
Salahkah aku
Bila aku bukanlah
Seperti aku yang dahulu
Ada makna tergali… dari sini
dari pertikaian yang terjadi…
Kau hancurkan diriku…
Bila kau tinggalkan aku…
Kau Dewiku…
Kembalilah padaku
Bawa separuh nafasku
Kau Dewiku…





P/s: Bila la nak dapat balik nafas aku ni nanti...akekekeke :P

No comments: