Fikir...

NuffnangX

Friday, September 17, 2010

Indahnya Sunset di muara Sg. Dinding, Lumut Waterfront, Perak

Lama bebeno tak menyinggah di Bandar Lumut, Perak ni (hehehe…terselit loghat perak pulak!! Kihkihkih....). Last pergi sana pun kira-kira 2 tahun dulu, itupun kerana berhenti rehat sebelum meneruskan perjalanan dari Penang ke Sungai Besar atas urusan Koperasi. Masa tu aku kerja sebagai Pengurus Pemasaran Koperasi….hehehe....lama dah...

Hmmmm……
Teringat semasa ambil gambar ni (biasa la guna HP cabuk aku ni…), aku lepas buat tugasan di Bandar Manjung. Project Waste Water Treatment Plant refurbishment…kira-kira macam project construction juga, Cuma bezanya ialah perlu menghidupkan semula pusat rawatan air yg telah “hancur”…huhuhuh…..kalau korang nengok tempat tu mengerikan juga. Maklumlah dah tak beroperasi hamper 4 tahun….kira macam ghost city jugak laaa….hehehe

Hmmmm…..
Berbalik kepada cerita gambar sunset ni….kira aku dah habis job ngn klien tu. So aku ambil peluang jalan2 di Bandar Lumut. Kira ok juga laaa Bandar Lumut ni, dah maju dan tak macam dulu….15 tahun dulu sebuah pekan koboi…..huh!!! *terlajak sembang lagi….!!!....

Hmmmm…… (berapa banyak kali hmmmm daaaa…….)
Gambar nih aku amek lepas bangun tido…penatttt beb drive pagi dari pukul 8.00 pagi ikut Jalan lama….bila terpandangkan wajah sungai Dinding ni dan Kuala Pangkor aku terbayangkan betapa indahnya bila sunset nanti….so apa lagi…aku tunggu laaaaa sampai matahari hilanggggggggg!!! Hehehe….berbaloi juga menunggu untuk ambil shot pemandangan indah ini. 

Syukur Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana dengan izin Nya dapat aku menikmati pemandangan indah ini. Cantik tak? :D














No comments: