Fikir...

NuffnangX

Friday, September 17, 2010

Aku, dia dan Gold Coast….

Sayang: “Abg, plan nak pergi mana petang ni?” 

Aku: “Jom kita pergi Gold Coast….boleh nengok matahari terbenam. Abg nak ambil gambarlah ….dah berapa kali gi sana tapi tak dapat jugak ambil gambar….hujan lah…cuaca mendunglah….keje lah….Rasanya cantik bila dapat tengok matahari terbenam di Gold Coast tu….lagipun abg pernah cakap dulu. Suasana persekitaran di Gold Coast berbeza berbanding di tempat lain…”



Hmmm…..
itulah kata-kata yang masih aku ingat masa aku keluar dengan si dia suatu masa dahulu. Suatu masa yang aku merasakan ada perubahan pada tingkah laku dan sikap si dia….Tapi aku ni biasalah….susah untuk dipengaruhi oleh fikiran-fikiran negatif ni…So aku pun buat taktau jerlah….Biasalah…iblis syaitan ni mmg suka manusia berpecah belah….suka melihat manusia memutuskan silaturahim dan memusnahkan kasih sayang…..aku cuba menyedapkan hati….
Hmmm…..
Apapun…segalanya dah tinggal nostalgia. Inilah gambar-gambar yang sempat aku ambil buat kenang kenangan. Yang sedihnya, takde satu pun gambar aku dan dia….huhuhuhu…..sedih….sedih…apa yang tinggal hanyalah sekeping gambar si dia buat mengubat rindu bila aku baca episod 31 Julai ni…….adoyaiiiiiii…….





|"Dalam hati...hanya tuhan saja yg tahu bagaimana aku rindukan dia...."


No comments: