Fikir...

NuffnangX

Thursday, October 21, 2010

Hello...hello...boleh cakap dgn En. Sahruddin???


Ini adalah dialog aku ngn "customer" yg call aku ajak kuar gi minum...skali dinner ngn dia...

Tepon (customer):..............Trrruuuuttttt......trrruuuuutttttt...........trrruuuttttttt......truuutttttttttt

Aku: Hello....

Tepon (customer):..............

Aku: Waalaikumsalam....Ya tuan...yer....yer....Sahruddin sedang bercakap ni.....

Tepon (customer):..............

Aku: Oooohhh....pasal chemical ek? Ok.....ok....kat mana tu? ....... seksyen 18? Ok...ok.....saya datang....

Tepon (customer):..............

Aku: Ohh.....bagi saya 15 minit ya tuan.....nnt saya sampai....
Tepon (customer):..............

Aku: Tuan kat mana? Klang? Tengah bayar tol? ....Ok...ok.....drive slow2 ya tuan.....saya sampai dalam 15 minit lagi...
Tepon (customer):..............

Aku: Ok....ok....baik...baik...jap lagi saya sampai....Assalamualaikum....

Tepon (customer):..............

Aku: ......*kemas laptop ngn barang2....terus chow dari opis.....


Moral of the story:  
* kalau kita dah sayang seseorang...apa juga kita akan lakukan untuknya, betul tak? Hehehe :D

No comments: