Fikir...

NuffnangX

Friday, October 12, 2012

AKU BERSAHAJA... KAMU YANG 'LUARBIASA'...

Pusing punya pusing dalam net, terjumpa pulak lagu dengan tajuk "AKU BERSAHAJA" ni... nampak macam lagu buat orang yang simple macam aku ni. TAPI...

bila dihayati liriknya, memang padan pada orang macam aku ni yang suka mendoakan orang lain lebih hebat dari aku... Hmmmm....
"Aku bersahaja... Aku bersahaja... kamu yang luar biasa. Bukan syurga yang ku pinta, hanya secebis CINTA...  yang TERBAZIR didunia..."



Woww!!! Jom layan....






Rossa & Taufik Batisah - AKU BERSAHAJA


Bisakah ku menggapai bintang yang bersalut indah.. 
Bisakah ku menebak masa cintakan tercipta...
Bisakah ku huraikan segala misteri dunia...
Bisakah ku mengucap cinta untuk selamanya...

Ingin ku pupuskan segala tanda tanya yang terbelenggu di jiwa...

Sulitkah mahu ku cuma untuk mengucapkan cinta...

Aku bersahaja... Aku bersahaja... kamu yang luar biasa. 

Bukan syurga yang ku pinta, hanya secebis CINTA...  yang TERBAZIR didunia... 

Aku bersahaja... Aku bersahaja...

Menanti di 'tebing sana', haus tak terarah...
Hanya satu yang ku pinta, seteguk air CINTA...

Bisakah ku huraikan segala misteri dunia.. 

Bisakah ku mengucap cinta untuk selamanya...

Inginku pupuskan segala tanda tanya yang terbelenggu di jiwa...

Sulitkah mahu ku cuma untuk mengucapkan CINTA...


Aku bersahaja... Aku bersahaja... kamu yang luar biasa. 
Bukan syurga yang ku pinta, hanya secebis  CINTA...  yang TERBAZIR didunia... 

Aku bersahaja... Aku bersahaja...
Menanti di 'tebing sana', haus tak terarah...
Hanya satu yang ku pinta, seteguk air CINTA... 



Fuhhhhh!!!!





No comments: