Fikir...

NuffnangX

Friday, October 12, 2012

ISI BORANG KERJA BARU DAN SOALAN IQ YANG sedikit HAMPEH...



Lama tak lama.... rasanya lama juga la aku tak kerja lepas resign dari kerja lama di Shah Alam. Biasalah, 'Darah Pendekar'...Hehehe

Hmmm... Banyak betul form dan borang 'online' yang kena isi tapi yang ni memang best. Dalam memohon kerja dan perlu isi borang data maklumat diri, ada satu soalan seperti soalan IQ juga la....


Banyak betul soalan cikedees aku kena jawab, tapi ni la jawapannya...  'sedap macam tapai pulut'.







Jenuh juga nak isi sebab semua dalam bahasa Inggeris tapi yang best  apabila keluar resultnya... Nampak seperti cemerlang...

Eh? ye ke???  Hehehe...

* Ini bukan angkat bakul sendiri atau cobaan dari Pendekar Mustar ye... Ini apa yang keluar dari result softwarenya... Hehehe


SENYUMMMM...!!! 

Cakkk!!!!

TETAPI yang paling bongok tentang sistem software ni adalah panggil aku dengan nama bapak pulak. Memang nampak dasar software sistem mat saleh. Sesuka hati jer panggil nama aku pakai nama bapak... Haram jadah tul... tu jer yang FAIL, bukan aku tapi sistem ni la.... 
Mangkuk Hayunan  punya sistem!!!

Hahahaha...  :))



No comments: